I'm Waiting You
BlackWhite?



[ Welcome To My Blog ]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Sunday 17 November 2013 | 00:26 | 0 BlackWhite

Selamat Datang Ke Blog Comel Saya , Hehee . Thank You For Visit My Blog . 
Hahaa , Jom Aku Nak Cerita Pasal Last Sekolah Hari Khamis . Mesti Seronok Punya .


Nie Waktu Dekat Kantin Sekolah , Hari Rabu Tak Silap Aku , Kena Tunggu Cikgu Shamsul Mai Gitau Pasal Permainan , Hehee . Nie La Rutin Aku Dengan Kawan - Kawan . Kalau Cikgu Lambat Kami Mesti Perhabis Duit Dekat Kantin . Beli Makan La Minum La . Paling Famous Air Laici 30 Sen . Hahaa .
Aku , Alia , Nurin , Maira . 

Abeng Ngan Adik ,
Depa Nie Pantang Jumpa Kamera . Hehee . Macam Comel Ja Macam Comel Ja , Macam Cantik Ja Macam Cantik Ja . Heee

Nie Kami Satu Geng Asrama , Hehee Ramai Kan ? Semua Kawan Aku , Semua Form 3 . Hahaa 
#GengTungguKeputusan . Haaa . Hari Nie Kami Dah Last Sekolah , Sedih Kot Bila Berpisah Dengan Kawan Aku Yang Selalu Gila2 Dengan Aku .

Nie Aku , T'ah Ngan Nurin . Muka Kepenatan Main Air . Hehee Basah Lencun Kot . Best Gila , Aku Pegang 2 Senjata Tapi Semua Dah Kemik . Haha 

Nie Semua Kawan - Kawan Aku , Aku Sayang Depa Ketat2 . Depa Selalu Bagi Semangat Untuk Aku Bila Aku Mula Lemah , Thanks Guys . 

Sampai Sini Jaa Cita Pasal Kawan - Kawan Dan Last Sekolah , Nanti Aku Cerita Yang Lain Pula . 


Older Post | Newer Post